Atraktivnější propagace firem na truckjobsu

Truckjobs v posledních únorových dnech představil novou službu, která ještě více dopravním firmám usnadní vyhledávání nových řidičů a hlavně podpoří jejich vlastní propagaci. Novinka, kterou si zatím odzkoušeli někteří dopravci, se dle jejich vyjádření ukázala jako přínosná a přesně zacílená na profesionální řidiče.

V současné době se nacházíme v České republice ve stavu, kdy na dopravním trhu chybí firmám více než 10.000 řidičů. Díky vysoké nabídce volných pracovních míst a rostoucím mzdám uchazeči čím dál tím více zvažují a porovnávají jednotlivé nabídky. Firma v současné době nemůže očekávat davy práce hledajících uchazečů, nicméně díky dobré propagaci a zajímavé pracovní nabídce může snadno přilákat pozornost jednotlivých řidičů. Úspěšné firmy zvolily strategii otevřenosti a staly se pro zaměstnance partnery.

Firma versus nábor řidičů
Většina dopravních firem v ČR nedisponuje vlastním personálním oddělením a specialisty, kteří dokáží profesionálně vytvořit pracovní inzerát, zvolit vhodnou propagaci a přesně své úsilí zacílit směrem, který znamená úspěšný nábor. Mnohé pracovní inzeráty, umístěné bez rozmyslu kde je to jen možné, v takovém případě uchazečům nic neřeknou, jsou nezajímavé a nebo se k nim vůbec nedostanou. Úsilí, čas a finance věnované takové inzerci poté nic nepřináší. Firma se proto musí zaměřit na dvě hlavní oblasti. První je vytvořit smysluplnou inzerci a druhou je společně s inzercí tvořit vlastní propagaci.

Místo, pozornost, zájem a publicita
Truckjobs již dříve nabídl firmám pomocnou ruku. Stal se místem, které měsíčně navštíví více než 8000 profesionálních řidičů. Inzerce na takovém místě má proto smysl. Je správně zacílena. Jakmile se firma na takovémto místě objeví, je jejím úkolem, aby si zajistila u řidičů pozornost. Díky přednastavené šabloně může každá firma vytvořit kvalitní a zajímavý inzerát, který řidičům o nabídce něco řekne. Firmy se postupně naučily být otevřenější a začaly poskytovat uchazečům maximum informací. Díky asistenci, kdy je každý inzerát kontrolován a firmě je doporučeno, jaké informace v něm doplnit, nově uvést a nebo rozepsat, přestaly být inzeráty nicneříkající, nezajímavé a naopak se staly nositelem potřebných informací. Díky sociální síti, stránkám a komunitě řidičů na Truckjobsu začaly být inzeráty živé, řidiči je mezi sebou začali sdílet a takový inzerát se začal doslova sám a zdarma dále prodávat v přesně zacílené skupině uchazečů.

Truckjobs spustil novinku
Pracovních inzerátů je však na trhu mnoho a často jsou velmi podobné. Na Truckjobsu jsme proto  pochopili, že pracovní inzerce musí jít ruku v ruce s propagací vlastní firmy, na první pohled na firmu odkazovat a být originální. Samozřejmostí také je, že inzerce musí být jednoduchá a dávat uchazeči na první pohled veškeré informace, které hledá. Takové řešení jsme nalezli v grafických nabídkách práce. Tím jsme jednak částečně ustoupili od dlouhých a nezajímavých textových inzerátů a současně nabídli firmám prostor, aby k pracovní nabídce připojili vlastní fotogalerii nebo například krátké video. Pracovní inzerát je v tu chvíli pro uchazeče zajímavější a na první pohled firmu propaguje.

A co je pro firmu také velmi důležité. Nová služba firmu nestojí nic navíc. Je nabízena zdarma ke stávajícím inzertním službám.

Informace k inzertním balíčkům s možností jejich objednávky naleznete zde

 

Truck.