Vzdělávání a informace

Představení projektu Co se stalo Co se chystá Z tisku Praxe a stáže Zahraniční pracovníci

Firmy zahajují předvánoční nábory zaměstnanců. Nedělejte zbytečné chyby.

V době, kdy dopravní firmy začínají řešit ve větším měřítku nábory nových zaměstnanců, aby se tak buď připravily na vánoční špičku nebo si zajistily řidiče s předstihem na nový rok, se na internetu objevuje více a více pracovních nabídek. Prošli jsme desítky z nich a objevili něco, co lze s trochou nadsázky nazvat opravdovým inzertním peklem. Vybrali jsme alespoň pár hlavních chyb, kterých byste se při psaní pracovní nabídky měli vyvarovat.

Mnohé z nabídek práce, které jsme našli, neměly prakticky šanci na úspěch již v momentě, kdy je firma na internet vložila. Řidiče neosloví, odradí a firma tak vynaložila svůj čas a práci nadarmo a dost možná si pokazila i reputaci do budoucna..

Chybějící informace o nabízené mzdě mohou mít jistě ze strany firmy svůj racionální důvod, ale jisté je, že na takový inzerát nebude téměř nikdo reagovat, o to méně v současné době, kdy je zajištěný příjem tím nejdůležitějším v životě mnoha z nás.

Pracovních nabídek na pozice řidičů MKD je mnoho a nelze tak předpokládat, že budou řidiči volat do firem a dotazovat se odkud, kam a v jakých pracovních režimech se jezdí, pokud tuto informaci v inzerátu sami nenajdou. Mnohem spíše zavolají do firem, které tuto informaci v inzerátu uvedou a tyto firmy tak získají velkou komparativní výhodu.

Dvouřádkový inzerát je jistě úsporný a na první pohled přehledný. Samotné dva řádky ovšem neposkytují dostatek prostoru na to, abychom případnému zájemci o práci sdělili, kdo jsme, odkud jsme, koho hledáme a co mu vlastně nabízíme. Nedostatek informací vyvolává u uchazečů podvědomou nejistotu a nedůvěru ve firmu od samého počátku a inzerce tak ztrácí šanci na větší úspěch.

Trh práce již dávno není nastaven tak, že jakmile firmy uveřejní svou nabídku práce, budou si moci okamžitě vybírat z davu zájemců. Současný stav je spíše o vzájemném pochopení toho, co firma nabízí a uchazeč potřebuje. Jakýkoli inzerát pak musí firma brát jako svou reklamu, jako něco, co uchazeče přesvědčí o tom, že právě v této firmě by chtěl pracovat.

Na Truckjobsu již roky uveřejňujeme a mezi řidiče rozesíláme nabídky práce, o kterých jsme přesvědčeni, že jsou přehledné, obsahují veškeré nutné informace, a navíc jsou graficky zajímavé, aby na sociálních sítích upoutaly pozornost těch řidičů, které firmy potřebují. Každý jednotlivý inzerát tak s inzerující firmou konzultujeme, abychom tohoto výsledku dosáhli.

Pokud chcete být úspěšnější a chcete, aby Vaše inzerce nezapadla a měla smysl, pak jsme připraveni Vám poradit a pomoci. Truckjobs je portál Vás, pro dopravce..

Zavolejte nám číslo 731 131 343 nebo napište na: tomasb@cesmad.com a rádi Vám s kvalitní inzercí pomůžeme.

Truck.