Jak jste spokojeni se svou prací? Přinášíme průběžné výsledky probíhající ankety

Tématem číslo 1 letošního roku je nedostatek pracovníků ve všech odvětvích a samozřejmě nedostatek řidičů. V naší anketě jsme se vás, řidičů, zeptali, zda jste nebo nejste spokojeni se svou prací, nebo jestli v současné době žádnou práci nemáte a hledáte jí. Pokud ve své současné práci spokojeni nejste, můžete nám také psát důvody, proč tomu tak je.

Průběžné výsledky ankety:

46,7 % řidičů se svou stávající prací spokojeno není, a proto by přijali novou, lepší pracovní nabídku.

Hlavní důvody nespokojenosti jsou (uvádíme přesně ve znění, které jste nám zaslali – neupravováno):

 

  • Píšou mi 18.5 hrubého a zbytek na ruku a neplatí práci o víkendech a svátky také ne ani noční a neskutečné arogantní jednání a nefasujeme ani rukavice a prostředky na čistění auta na vnitřek si musí koupit sám řidič. Totálně kašlou na zákony. Člověka berou jako nahraditelný kus.
  • Tak stačí už jen ten malý zaklad
  • Peniaze mimo papier
  • Peníze
  • Potřebuji víc peněz.
  • Chci vše na výplatní pásku a ne základ a zbytek do ruky
  • Změna destinace, částečné peníze
  • Baví mě řídit
  • Zlodějské praktiky zaměstnavatele.
  • Jezdím MKD a raději bych dobře ohodnocené VKD.
  • Staré auto, dlouhé prostoje na nakládce / vykládce
  • Po 23letech kancelářské práce jsem usoudil, že už stačilo a chci zkusit něco jiného. Dodělávám papíry na kamion a těším se na změnu.
  • Chování zaměstnavatele
  • Za minimalku mam byt spokojny? Kto ponukne vyssi plat, tak beriem
  • Sice dělám u německé firmy, ale plat by mohl být vyšší
  • Časově náročná, nedostatečné zaplacená.
  • Arogantní vedeni
  • Časově náročné s nedostatečně finančně ohodnocení
  • starý vozový park, neúcta k zaměstnancům, neprofesionalita vedení a dispečinku, časová náročnost bez možnosti plánování osobního volna
  • Za spoustu hodin málo peněz, málo doma, jednání dispečera hrozný, berou nám dovolenou, neplatí noční svátky víkendy atd.
  • Vstávám denně v 1 hodinu v noci, v práci jsem i 15 hodin za neodpovídající mzdu.
  • Nepřehledná výplatní páska, jen základ, neplacené soboty, noční a přesčasy
  • Mala výplata
  • Peníze
  • Spis jen tak okukuju...problém je s rychlosti nakládek i vykládek a komplikovaná dopravní situace, která mi komplikuje hospodaření s casem.
  • Málo peněz
  • jezdím sice na jedný firmě hromadu let,ale pokud dojde na zvýšení platu,tak je odpověď co by jsme vůbec chtěli.Mám sice vyšší věk,tuto práci dělám od dob komunismu,ale už to nemá s prací řidiče nic společnýho.
  • Jednání ze strany zaměstnavatele, nemožnost zvýšení platu
  • Zamestnavatel mi nepriznava celou výplatu na výplatní pasku
  • Chtěla jsem řídit kamiom a cestovat po světě, ale růžové brýle mi spadly hned po pár měsících. Základ menší jak ve fabrice, ve výplatní pásce se člověk nevyzná, nespočíta si výplatu, každý den je risk. Prohlížím se po práci na denní návraty, kde bude práce i adekvátně ohodnocena. Při této práci čas teče jako voda a podle toho by to mělo byt ohodnoceno.
  • Nízký plát.Neschopen dispečer zařídit aby jsem dostal se v pátek domu.
  • Důvodem je nizký zakladni plat 13366kc čisteho a doplatek v hotovosti Pokud onemocnim nebudu mit nic a důchod taky ne proto řidice kamionu jiz nechci delat
  • Nízký zaklad
  • Plat je za toľko času v aute strávenom v dvojosadka nezaplatené ...cca 60 000 ck alebo 3000eur by bola aká taká kompenzácia za to že ste týždeň zatvorený v kabíne
  • Malé platové ohodnocení
  • Nízký základ, výplata v dietách...
  • Nizky zaklad
  • Vzhledem k pracovnímu a psychickému vypětí, je výplata založena na nižším základě a dietách směšně nízká. Dá se říci že ubohá.
  • Špatně ohodnocená práce, špatné pracovní podmínky, špatná infrastruktura (parkoviště), řidič je až ten poslední, ale první, kdo nese zodpovědnost a případné postihy, které mimochodem hrozí na každém metru.
  • Dojezdy v sobotu
  • Chci uz byt doma a ne stale na cestach
  • Mizerné ohodnocení, špatné zázemí, tragický pohled veřejnosti na povolání řidiče...
  • Základ! Nejnižší možný základ jak to jen jde, přiznává většina firem. Přitom většina řidičů myslí také na nějaké sociální jistoty. Případná nemocenská, budoucí důchod. Řešení je možné zrušením diet u řidičů v mezinárodní dopravě a plné přiznání skutečného platu. Nechápu, že se o tom nevede nějaká diskuze...
  • Jezdil sem stabilku do Toyoty Francie plat kolem 45 tis teď jezdim všechno co dispečer najde a o 10 tis míň
  • výše zakladního platu.
  • Plat a pracovní doba
  • Jsem spokojený, ale musím daleko dojíždět, to zabere spoustu zbytečného času a také to stojí dost těžce vydělaných peněz. A v tom dnešním provozu mi to stačí přes den v náklaďáku a pak znova v autě když jedu domu. Ach jo.
  • Nevytíženost.
  • málo peněz a co se týče nedostatku řidiču problem je v tom že většina co si udělá řidičák tak nejdou jezdit maj ho pronic za nic měl by se udělat zákon že pokud ten dotyčný nevyužívá řidičák tak ho automaticky sebrat je jim stejnak k ničemu
  • Chtěl bych jsem vydělávat nejvyšší mzdu.
  • Moc práce za málo peněz, oficiálně min mzda, dene přes 22 zastavek
  • Chtěl bych změnu trávit více času s rodinou a přitom si vydělat pěkné peníze
  • Jednání
  • Vyloženě práci nehledám, ale samozřejmě pokud by se naskytla zajímavá nabídka, uvažoval bych o tom.

DO ANKETY SE MŮŽETE ZAPOJIT ZDE: klikněte zde

Truck