Řidiči chtějí více informací. Úspěšné firmy toho mohou využít.

Dopravní firmy nabízí uchazečům podobné mzdy, firemní benefity i pracovní náplň. Podle čeho se tedy uchazeči rozhodují, do jaké firmy zavolají a případně nastoupí? Důležitá je pro ně image firmy a způsob její prezentace, včetně doplňkových informací, které nejsou součástí pracovního inzerátu. Užitečné je, pokud takové informace najde řidič snadno na jednom místě.

V případě dopravy a dopravních firem je takovým místem vyhledávač a adresář firem na Truckjobsu. Řidičů jsme se proto zeptali na jejich zkušenosti s jeho využíváním.



Po dvou letech provozu se vyhledávač naučila pravidelně využívat téměř polovina řidičů, kteří navštěvují Truckjobs.cz. V celých číslech se jedná přibližně o čtyři tisíce řidičů. 37% řidičů navštěvuje vyhledávač občas a jen okolo 18% návštěvníků portálu nemá s vyhledávačem zatím žádnou zkušenost.

 


Způsob náborů zaměstnanců se v posledních letech naprosto změnil s tím, jak se mění přístup lidí k hledání jejich nové práce. Uchazeči na jakoukoli pozici vyžadují více konkrétních informací a potřebují cítit, že jsou pro budoucí firmu partnerem. Výsledek průzkumu toto potvrdil, když plných 100% účastníků průzkumu uvedlo, že je pro ně důležité mít o firmách více informací na jednom místě.


Pracovní trh se dále mění a tyto změny je nutné chápat jako příležitost pro firmy. Uchazeči vyžadují informace a vydělat na tom mohou ty firmy, které budou ochotny tyto informace poskytnout a uchazeče zaujmout.

Truckjobs - vyhledávač firem - ZDE