Truckjobs spouští rozhlasovou a internetovou reklamní kampaň zaměřenou na řidiče
Řidiči na trhu práce jsou, ale je čím dál těžší je najít a efektivně oslovit.
Situace na trhu práce je již delší dobu stejná a známá. Personalisté a dopravní firmy lamentují nad tím, že na trhu práce chybí zkušení řidiči kamionů a autobusů a že je naprostý nedostatek vhodných uchazečů. Výsledky náborových kampaní a nutnost vynakládat více času, energie i peněz do hledání nových řidičů jim v tom dávají za pravdu. Situace může být ovšem i taková, že volní řidiči reálně na trhu jsou, ale je jen těžší je najít a oslovit nebo případně zaujmout vlastní pracovní nabídkou. Pro mnoho firem se tak může stát tato situace téměř neřešitelná.
Truckjobs zastřešuje svými službami více než 800 dopravních firem. V současné době je přímo na Truckjobsu zaregistrováno více než 3000 profesionálních řidičů, kolem 7000 řidičů a řidiček navštěvuje Facebookový profil a přes 12.000 uživatelů navštíví stránky Truckjobsu každý měsíc. Kampaň oslovující řidiče byla spuštěna v rozhlasové podobě 25. října na Radiu Dálnice a bude následována internetovou kampaní.
Jak může kampaň pomoci dopravním firmám?
Hlavním cílem kampaně je zvýšit počet řidičů, kteří portál pravidelně navštěvují a zvýšit tak počet reakcí uchazečů na vystavené nabídky práce dopravních firem.
Dalším z cílů kampaně je propojit řidiče kamionů a autobusů s dopravními firmami a informovat je o možnosti vyhledat si na Truckjobsu firmy ve svém okolí, informace o nich a poskytnout jim na tyto firmy přímý kontakt. Adresář dopravních firem na Truckjobsu využívá v současné době přibližně 4000 řidičů každý měsíc a cílem kampaně je tento počet ještě zvýšit a přiblížit tak firmy samotným řidičům.