Vzdělávání a informace

Představení projektu Co se stalo Co se chystá Z tisku Praxe a stáže Zahraniční pracovníci

Truckjobs spouští rozhlasovou a internetovou reklamní kampaň zaměřenou na řidiče

Cílem kampaně je oslovit široké množství zkušených, ale i začínajících řidičů a řidiček nákladní i autobusové dopravy, aktivizovat je a propojit je s nabídkami práce dopravních firem nebo jim umožnit, aby si svou budoucí firmu snadno našli ve svém okolí ve vyhledávači dopravců.

Řidiči na trhu práce jsou, ale je čím dál těžší je najít a efektivně oslovit.

Situace na trhu práce je již delší dobu stejná a známá. Personalisté a dopravní firmy lamentují nad tím, že na trhu práce chybí zkušení řidiči kamionů a autobusů a že je naprostý nedostatek vhodných uchazečů. Výsledky náborových kampaní a nutnost vynakládat více času, energie i peněz do hledání nových řidičů jim v tom dávají za pravdu. Situace může být ovšem i taková, že volní řidiči reálně na trhu jsou, ale je jen těžší je najít a oslovit nebo případně zaujmout vlastní pracovní nabídkou. Pro mnoho firem se tak může stát tato situace téměř neřešitelná.

Truckjobs zastřešuje svými službami více než 800 dopravních firem. V současné době je přímo na Truckjobsu zaregistrováno více než 3000 profesionálních řidičů, kolem 7000 řidičů a řidiček navštěvuje Facebookový profil a přes 12.000 uživatelů navštíví stránky Truckjobsu každý měsíc. Kampaň oslovující řidiče byla spuštěna v rozhlasové podobě 25. října na Radiu Dálnice a bude následována internetovou kampaní.

Jak může kampaň pomoci dopravním firmám?

Hlavním cílem kampaně je zvýšit počet řidičů, kteří portál pravidelně navštěvují a zvýšit tak počet reakcí uchazečů na vystavené nabídky práce dopravních firem.

Dalším z cílů kampaně je propojit řidiče kamionů a autobusů s dopravními firmami a informovat je o možnosti vyhledat si na Truckjobsu firmy ve svém okolí, informace o nich a poskytnout jim na tyto firmy přímý kontakt. Adresář dopravních firem na Truckjobsu využívá v současné době přibližně 4000 řidičů každý měsíc a cílem kampaně je tento počet ještě zvýšit a přiblížit tak firmy samotným řidičům.

Truck.